05/11/2016

(✿◠‿◠)




























Savuavat junanraiteet.. unohdin ryöttäiseen latoon vaatteeni ja meikkini. Olin kähveltänyt mukaani kuitenkin koko nautinnon. Kiihkein askelin. Kauhua tuntematta. Ryystin tölkin pienestä reijästä tulvivaa olutta hölkätessäni rahisevaa tietä. Silkkisilmäni olivat naarmuilla, hämähäkin jaloilla. Ladossa oli tapahtunut kamalia meille kaikille, Helvetti riistäytynyt käsistä. Minä olen syyntakeeton. Minä olen kujeileva. Halusin vain nopeasti junaan! Rahisi tie kuin caipiroskan reuna.
Haluan haudata kasvoni sinun kuumaan rintaasi, puristaa kylkesi väsyneet kasaan.


1 comment:

  1. First of all I want to apologize for bother you with this nonsense but, on the other hand I said to myself "why not?"

    Second of all I don´t know if you speak english, but I'm assuming that you do, actually, my native language is spanish so, from that point of view, neither of us speaks english.

    Third of all I am from Mexico, I live in Mexico city. I've been visiting your blog, among other things because I find certain aspects related to Mexico, or spanish culture, like Frida Kalho, Sol beer, the Virgen de Guadalupe. I'm surprised and intrigued about the presence of those mexican features.

    Love your blog by the way.

    ¡Saludos!

    ReplyDelete

post a comment, opinion, story, feedback, feeling, poem, disclosure, gossip, critique, or whatever u want my dear